מינויים

פרופ' צחי גרוסמן נבחר לתפקיד יו"ר האיגוד לרפואת ילדים

פרופ' גרוסמן, ששימש בשנים האחרונות כמזכ"ל האיגוד לרפואת ילדים, נבחר לכהן כיו"ר החדש שלו | מחליף את פרופ' שי אשכנזי

פרופ' צחי גרוסמן, יו"ר האיגוד לרפואת ילדים. "דו"ח איגוד הפסיכולוגים האמריקאים מאוזן ומטיל על ההורים את החובה לנטר את השימוש, בעיקר בגילי ההתבגרות הצעירים". צילום: יח"צ

פרופ' צחי גרוסמן נבחר לכהן כיו"ר החדש של האיגוד לרפואת ילדים. הוא מחליף בתפקיד את היו"ר בארבע השנים האחרונות, פרופ' שי אשכנזי.

פרופ' גרוסמן, בן 62, נשוי לשופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ואב לארבעה ילדים, מתגורר בתל אביב. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, ירושלים, ואת התמחות ברפואת ילדים עשה בבית החולים "הדסה" בתל אביב. היום הוא משמש כרופא ילדים עצמאי ב"מכבי שירותי בריאות" וכן כחבר סגל בכיר בבית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל.

פרופ' גרוסמן שימש ומשמש בתפקידים ציבוריים רבים, ביניהם חבר ויו"ר חיפ"א, מזכ"ל האיגוד לרפואת ילדים, חבר בוועדת ההתמחות של המועצה המדעית, במועצה הלאומית לבריאות הילד משנת 2000 ובוועדות הבחינות של האיגוד; חבר הוועד המנהל של "גושן", העמותה לבריאות ורווחת הילד בקהילה וחבר המועצה לגיל הרך משנת 2018.

יחד עם פרופ' גרוסמן, נבחר גם ועד חדש לאיגוד, הכולל את פרופ' אביב גולדברט, פרופ' יעקב ברקון, ד"ר גילת לבני וד"ר יעקב שכטר.

לקראת פתיחת הכנס השנתי השל האיגוד לרפואת ילדים השבוע (ד, 18.11), ביקש פרופ' גרוסמן להודות ליו"ר היוצא פרופ' אשכנזי על ארבע שנות עבודה לקידום רפואת הילדים בישראל, והוסיף: "שנת 2021 תהיה שנת החיסון כנגד קורונה. נראה שלצד הרצון להתחסן מצד חלק גדול באוכלוסיה, צפויה גם התנגדות לחיסונים החדשים. רופאי הילדים מנוסים יותר מכל מגזר רפואי אחר בהתמודדות עם התופעה הזו. נפעל לקבלת מעמד מרכזי בהסברה העתידית".

נושאים קשורים:  פרופ' צחי גרוסמן,  פרופ' שי אשכנזי,  איגוד רפואת הילדים,  חיסון לקורונה,  חדשות,  מינוי
תגובות
16.11.2020, 21:03

צחי
בהצלחה רבה!!
תחזקנה ידיך.
פרופ' יעל לייטנר

16.11.2020, 23:09

יגעת ומצאת תאמין . השקעת רבות ואין ראוי ממך לתפקיד .
בהצלחה לך ולילדים בישראל .

23.11.2020, 01:00

לצחי - מזל טוב לקבלת הפרופסורה והבחירה ליו"ר איגוד רופאי ילדים. כמו שכתב ד"ר גרוס - אין ראוי ממך.