מינויים

ד"ר אחמד נעמה התמנה למנהל המחלקה לרפואה דחופה בהדסה עין כרם

מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס: ד"ר נעמה יוביל את המלר"ד במצוינות ובמסירות המאפיינים אותו. ד"ר נעמה: הצלת החיים במלר"ד היא במובן המיידי של הביטוי 

ד"ר אחמד נעמה מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה (מלר"ד) בבית החולים הדסה עין כרם. ד"ר נעמה ביצע את הסטאז' וההתמחות ברפואה דחופה בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר לימודי רפואה בהונגריה, ומשנת 2015 כיהן כרופא בכיר במחלקה. בשנת 2018 יצא להתמחות-על בניהול מצבי חירום אקוטיים, טראומה ואולטרסאונד, בבית החולים Royal Melbourne Hospital שבאוסטרליה. עם חזרתו, מונה ד"ר נעמה למנהל היחידה לרפואה דחופה בבית החולים הדסה עין כרם ולאחרונה מונה למנהל המחלקה. ד"ר נעמה מחליף בתפקידו את פרופ' קובי אסף, אשר מונה למנהל המערך לרפואה דחופה במרכז הרפואי הדסה.

עם מינויו אמר מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס: "ד"ר נעמה יוביל את המחלקה לרפואה דחופה במצוינות ובמסירות המאפיינות את דרכו, תוך קידום התחום למען המטופלים בהדסה. פרופ' קובי אסף, אותו מחליף ד"ר נעמה, יחד עם הניסיון וההכשרות שצבר, הכשירו אותו באופן מעמיק ומקצועי וכולנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד".

"אני נרגש מאוד מהמינוי ושמח לתת את השירות הטוב ביותר לתושבי ירושלים והסביבה," אמר ד"ר נעמה. "הצוות במלר"ד עין כרם מורכב מאנשים מקצועיים עם לב ענק ותחושת שליחות, זכיתי להוביל צוות נפלא כזה". ד"ר נעמה הוסיף, "המחלקה לרפואה דחופה פועלת עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ומטפלת בכל סוג של נפגעים ובהם, מלבד חולים אשר מחלתם החריפה - גם בנפגעי תאונות דרכים, נפגעי אסונות, הרעלות והרשימה עוד ארוכה. הצלת החיים היא כאן במובן המיידי של הביטוי, גם כאשר מדובר במקרים לא שגרתיים שדורשים מאיתנו לחשוב בצורה אחרת. הצוות תמיד צריך להיות דרוך ולעבוד תוך כדי תנועה".

ד"ר נעמה נשוי לדיאנה, אב לעלי בן שבע ולסופיה בת שנתיים וחצי. הוא חבר באיגוד האירופאי לרפואה דחופה, חבר בוועדת ההיגוי של הקורס הארצי לרפואה דחופה ומרצה בכיר. ד"ר נעמה זכה באות הוקרה מהאיגוד הישראלי לפיתוח וקידום הרפואה הדחופה בארץ, והיה שותף למחקר פורץ דרך בתחום האלח דם.

בתקופת הקורונה עברו במלר"ד בהדסה עין כרם מעל 11,000 חשודים מהם אובחנו וטופלו מעל 3,500 חולי קורונה. "היום כמנהל המלר"ד בהדסה עין כרם הדבר הראשון שאני רוצה לשמור עליו הוא המצוינות הקלינית שקיימת במחלקה לצד מצוינות מחקרית והטמעת פיתוחים טכנולוגים שיוכלו לסייע לצוות ולמטופלים" אמר ד"ר נעמה.

נושאים קשורים:  מינויים,  ד"ר אחמד נעמה,  מלר"ד,  פרופ' יורם וייס,  ד"ר קובי אסף,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
אנונימי/ת
15.02.2023, 18:19

מרשים! מברוכ..
שאלה לי בבקשה.. שאלה מחקרית ורצינית בלי לצאת עליי עליהוםםם בבקשה. האם יש נטייה במידה רבה למנות רופאים ערבים לנהל חדרי מיון בארץ מאשר רופאים יהודים? או שמא זו תחושה סובייקטיבית שלי?
אשמח לדעת יותר.

אנונימי/ת
15.02.2023, 20:51

יש שאלה מחקרית תמימה נוספת : האם יש נטיה למנות רופאים אשכנזים לניהול מחלקות יותר מאשר רופאים מזרחיים. ושאלה נוספת - יש לי רושם שמספר מגיבים כאן לא הבינו עדין שאת דף המסרים של "הימין המלא" יש לנסח בזהירות וללא שגיואת כתיב .

כל הכבוד לאחמד נעמה
אין לי ספק שביכולתך להוביל את חדר מיון לגבהים חדשים
יש לך בארגז הכלים האישי שלך את כל מה שנידרש
ובהצלחה גדולה
איתן גלון

15.02.2023, 23:17

רופא למופת, זו זכות לעבוד לצידך וללמוד ממך על עשייה, ענווה, חריצות ומסירות

אנונימי/ת
17.02.2023, 08:00

רופא ובן אדם מעולה. אחלה גבר בעברית ומענטש בערבית. בקיצור,לא משנים שפה, מוצא, לאום ואפילו דעה פוליטית. החשוב הוא רק האדם! האדם שבחולה והאדם שברופא.